Den se svatební agentkou

► Chystáte svatbu a plánujete, že si svůj velký den připravíte sami, ale chtěli byste radu někoho, kdo má za sebou už stovky svateb?
► Máte jít někomu za svědka a přemýšlíte, jaké jsou vlastně Vaše povinnosti?
► Přáli byste si svatbu nějak oživit a udělat ji pro novomanžele opravdu nezapomenutelnou?
► Hledáte nevšední dárek pro nevěstu a ženicha?

Pak je "Den se svatební agentkou" ideální řešení právě pro Vás!


Ušetříte náklady! Ve smluvený den se setkáte se zkušenou svatební agentkou, která se bude věnovat jen a jen vám. Díky tomu získáte všechny potřebné informace, co, kdy a jak udělat, aby vaše svatba dopadla přesně podle vašich představ.


Kde rozhodně nešetřit a na čem lze naopak ušetřit velmi výrazně? Poradíme Vám! Vy si tak budete moci svatbu zorganizovat sami, ale zároveň získáte nejen zajímavou inspiraci, ale také jistotu, že na nic nezapomenete.

Služba je tedy v podstatě předsvatební rychlokurz, podobně jako u služby Kurzy pro nevěsty. Na rozdíl od těchto kurzů, kdy účastníkům radíme hromadně, se v tento den věnujeme skutečně jen a jen vám.

 

Co získáte a jak Den se svatební agentkou probíhá?

- nejprve si vyslechneme vaše přestavy a přání
- poté sestavíme předběžný, ale úplný časový harmonogram Vaší svatby - provedeme vás vaším svatebním dnem od A do Z!
- poradíme vám kvalitní, ověřené a cenově dostupné dodavatele
(hudebníky, fotografy, kameramany, cukráře...)
- pomůžeme s tvorbou programu pro Vaše hosty
- a mnoho dalšího!

Všechny zpracované materiály vám poté zašleme na email, abyste se k nim mohli kdykoli vracet.

To jak dlouho schůzka trvá a kolik se jí zúčastní osob záleží jen na Vašem přání a potřebě. Konzultace může proběhnout jak mezi čtyřma očima, tak až v maximálním počtu čtyř lidí (tzn. náš koordinátor + 3 osoby).

Kdy a kde?

Den se svatební agentkou může proběhnout kdykoli v předem smluveném termínu. Konzultace probíhají po celé ČR, nejčastěji však v Hranicích na Moravě, Olomouci či Praze. Pokud si přejete sejít se kdekoli jinde mimo zmíněná tři města, rádi Vám vyjdeme vstříc. K ceně služby je však v tomto případě nutno navíc přičíst náklady na cestu = 8 Kč/km (cesta je počítána z Hranic na Moravě).


BONUS! V případě realizace služby v Olomouci je možnost, aby součástí služby (po předchozí domluvě) byla také zážitková část
, kdy si můžete za odborné asistence vyzkoušet svatební šaty a doplňky, inspirovat se svatební výzdobou a vychutnat si roli opečovávané celebrity v prostředí svatebního centra CAXA.

Termín schůzky si můžete domluvit na emailové adrese: jana@svatebniagentka.cz

Cena: 3 000 Kč / realizace služby

Aktuality a zajímavosti
24.04.2017
Je nám velkou ctí, že nás pro letošní rok časopis Marriage Guide vybral mezi ty nejlepší agentury v ČR a uděláme všechno proto, abychom ani do budoucna nezklamali důvěru nejen jich, ale především Vás, našich klientů! Více si můžete přečíst zde. Těšíme se na každou další svatbu, mějte se rádi! :)
22.07.2016

aneb do našeho týmu přibyly nové svatební agentky...