Jak naše případná spolupráce probíhá?

Jakkoli si budete přát! Aneb "charakter" naší spolupráce si určujete vy sami. Záleží jen a jen na vás dvou, jestli a jak často se budete chtít scházet, zda necháte vše na své svatební agentce nebo budete potřebovat jen sem tam poradit nebo přiložit ruku k dílu.

Pokud si to budete přát, můžeme na svatbě před vašimi hosty vystupovat např. jako známí z dob studií nebo kolegové z práce, abyste zůstali ušetřeni nepříjemných otázek maminek, tetiček a babiček typu: „Proč si tu svatbu nepřipravujete sami?“ nebo „Kolik to proboha stálo?

I když je jisté, že spoluprací s námi můžete jen ušetřit! A to jak čas, tak i peníze.

Níže můžete vidět, jak by mohla vypadat spolupráce na přípravě a koordinaci vaší svatby,
máme-li na přípravy alespoň půl roku a více:

1. První schůzka je osobní, zcela nezávazná a ZDARMA.

Odehrává se v jedné z našich kanceláří či na smluveném místě, avšak mimo Olomouc, Hranice a Prahu je cesta na schůzku zpoplatněna. Cílem je vzájemně se poznat, vyměnit si základní informace o svatbě, vaše představy, požadavky a společně projít naši nabídku služeb a ceník…

Až po této schůzce se, třeba i v pohodlí svého domova, rozhodnete, jestli nebo nakolik spolu budeme spolupracovat. V případě, že se pro koordinaci rozhodnete, zašleme vám smlouvu a po jejím vyplnění a zaslání zálohy se domluvíme na druhé schůzce.

DÉLKA TRVÁNÍ SCHŮZKY: obvykle cca 1 hodinu

 

2. Druhá schůzka - také osobní

Probíhá tedy po podepsání smlouvy a složení zálohy na koordinaci (na náš účet či v hotovosti před začátkem druhé schůzky). Na této schůzce společně sestavíme předběžný časový harmonogram vaší svatby, představíme vám dodavatele – dostanete kartu, kam si můžete poznačit kontakty na ty, kteří vás zaujmou. V případě svatby na klíč kartu dostat můžete, ale nemusíte – volba je jen a jen na vás! Také od nás dostanete dárek plný spousty užitečných rad a tipů!

DÉLKA TRVÁNÍ SCHŮZKY: cca 1,5 hodiny – 3 hodiny (dle Vaší náročnosti a míry spolupráce
na přípravách Vašeho dne D)

 

3. Zhruba dva měsíce před svatbou ve smluvený den

Nás čeká telefonická konzultace, při které zkontrolujeme, co je zařízeno a co je potřeba „dotáhnout.“

DÉLKA TRVÁNÍ TELEFONÁTU: cca 20 – 40 minut, dle potřeby

 

4. V týdnu před svatbou

Po domluvě, obvykle v úterý (v pondělí u pátečních svateb) nás odpoledne (či večer) čeká poslední společný telefonát s kontrolou všeho potřebného. Dopoledne komunikujeme a ladíme detaily s vašimi dodavateli.

DÉLKA TRVÁNÍ TELEFONÁTU: cca 10 – 60 minut, dle potřeby

 

5. V den D…

DÉLKA ČASU STRÁVENÉHO NA SVATBĚ - dle druhu zvolené služby.

Po celou dobu spolupráce na přípravě svatby jsme vám samozřejmě k dispozici na telefonu, emailu, SKYPE… ;)

P. S.: Co se týče osobních schůzek, protože o víkendu „svatbaříme,“ obvykle vám schůzku v sobotu a neděli (to naopak odpočíváme po náročném pracovním týdnu) ani my, ani naši dodavatelé nemůžeme nabídnout. Rádi vám však vyjdeme vstříc během pracovního týdne!


POZNÁMKA:

V případě párů žijících v zahraničí je postup obdobný, jen se osobní schůzky nahrazují SKYPE meetingy! Výše uvedený postup je ČASOVĚ orientační, svatbu zvládneme připravit i mnohem dříve. Naše nejrychlejší se zatím odehrála tak, že v úterý se pár zasnoubil, ve středu nám volali a v sobotu se konala svatba o 60ti hostech ;)

Aktuality a zajímavosti
24.04.2017
Je nám velkou ctí, že nás pro letošní rok časopis Marriage Guide vybral mezi ty nejlepší agentury v ČR a uděláme všechno proto, abychom ani do budoucna nezklamali důvěru nejen jich, ale především Vás, našich klientů! Více si můžete přečíst zde. Těšíme se na každou další svatbu, mějte se rádi! :)
22.07.2016

aneb do našeho týmu přibyly nové svatební agentky...